Odpowiedzi

2009-11-14T14:15:35+01:00
Samym czubkiem bo idzie szybciej i łatwiej
2 3 2
2009-11-14T14:16:29+01:00
Należy ciąć stroną tą od ,,uszek'' tzn. tą grubszą ponieważ tam jest grubsze ostrze i silniejsza siła nacisku - to przede wszystkim.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:17:37+01:00
Należy ciąć stroną tą od ,,uszek'' tzn. tą grubszą ponieważ tam jest grubsze ostrze i silniejsza siła nacisku - to przede wszystkim. :P
1 5 1