Odpowiedzi

2009-11-14T14:20:17+01:00
Łatwo ponieważ piękne życie tzn. czynienie dobra samo w sobie przynosi radość.
i ponieważ piękne życie jest szczęśliwym życiem.
Trudno ponieważ trzepa się poświęcać tzn. życie poświęcić
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:21:04+01:00
1)Pięknie jest żyć, ponieważ spotykamy dużo ludzi, poruszamy się, mamy swoje zdanie, ogólnie żyjemy.
2)Pięknie jest umierać z myślą ,że walczyło się o swój kraj
3) Mimo choroby walczenie o swój naród to piękny czyn, i napewno piękna śmierć ( z myślą ,że mimo wyczerpania zrobiliśmy coś dla narodu)
Pozdrawiam...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:31:07+01:00
1. NIe jest łatwo pięknie żyć poniewaz życie nieustannie rzuca nam kłody pod nogi tak jak wojna.
2. Umieranie nigdy nie jest łatwe jednak poświęcenie życia za przyjaciela jest pięknym gestem i niegdy nie zostanie zapomnianym(tak jak główni bohaterowie KnSz)
3. Piękne życie może oznaczać niesienie pomocy innym, walke w dobrej sprawie i o sprawiedliwość.
4 4 4