Odpowiedzi

2009-11-14T14:34:35+01:00
Tlenek siarki(VI)
tlenek siarki(IV)
tlenek ołowiu(IV)
tlenek niklu(III)
tlenek niklu(II)
tlenek miedzi(I)
tlenek chromu(III)
2009-11-14T14:34:59+01:00
SO₃ - tlenek siarki VI
SO₂ -tlenek siarki IV
PbO₂ -tlenek ołowiu IV
Ni₂O₃ -tlenek niklu III
NiO -tlenek niklu II
Cu₂O -tlenek miedzi I
Cr₂O₃ -tlenek chromu III
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:36:24+01:00
SO3-tlenek siarki (VI)
SO2-tlenek siarki (IV)
PbO2-tlenek ołowiu(IV)
Ni2O3-tlenek niklu (III)
NiO-tlenek niklu (II)
Cu2O-tlenek miedziu (I)
Cr2O3-tlenek chromu(III)