Odpowiedzi

2009-11-14T14:33:51+01:00
Siekacze ponieważ siekacz wszystko rozłupuje
2009-11-14T14:36:14+01:00
Trzonowe - znajdują sie bliżej osi obrotu dźwigni (zuchwy).
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:36:30+01:00
Ponieważ zęby trzonowe działają z większą siłą. Są bliżej mięśnia z związku z tym jest korzystniejsza dźwignia-większa.
Siekacze są wysunięte z przodu szczęki i tam dźwignia jest mniejsza.
analogia do bujawki(na jednym końcu gruby na drugim chudy); jeśli chudy usiądzie blisko podparcia bujawki- zrównoważy dźwignie
to tyle