Odpowiedzi

2009-11-14T14:37:57+01:00
Wypoczynek jest obowiązkiem ponieważ nie mozemy a okrągło pracowac.Naszym obowiązkiem jest dbac o zdrowie czyli na to samo wychodzi odpoczynek.Wypoczynek odpręża nas.Po nim czyjemy sie jak nowo nardzoeni.Jaki był by z nas pracownik np gdybysmy nie odpoczywali a ciagle pracowali taki śpiący i ociągajacy sie człowiek do niczego sie nie nadaje.Naszym obowiązkiem jest wypocznek nie katujmu sie na sile pracą!.Wykańczamy sie codziennie nie majac nic w zamian.Więc znajdźmy sobie chociaż chwilę na mały relaks lub inny wypoczynek.Bo to nasz obowiązek.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:43:06+01:00
Moim zdaniem odpoczynek jest obowiazkiem dla kazdego człowieka. nie jestesmy robotami i z czasem tracimy siłe a na tym tez upada nasze zdrowie , mowi sie ze roboty moga robic 24 godz , ale uwazam ze z tymi slowami lekko przesadzamy , nawet robot sie przegrzewa a z czasem psuje . tak jest tez z nami kazdemu nalezy sie odpoczynek . Bog tworzac nasz swiat pracowal 6 dni stwarzajac wszystkopokolei a 7 odpoczywal .
8 3 8