Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:37:19+01:00
Pole obrazka:
20cm x 35cm = 700cm²

pole plyty
50cm x 40cm = 2000cm²

pole wokol obrazka
2000cm² - 700cm² = 1300cm²
118 4 118
Dziękuję za pomoc ;) 
życie ratujesz xD
Tak szczerze weszłem tylko sprawdzić czy dobrze mam no ale innym pomogles :d
dzięki wielkie!!
2009-11-14T14:40:24+01:00
Pole obrazka : 20cm x 35cm = 700cm2=7m2
Pole płyty (bez naklejonego obrazka) : 50cm x 40cm = 2000cm2=20m2
Pole (z naklejonym obrazkiem) = 20m2 - 7m2 = 13m2


Odp. Pole powierzchni wokół tego obrazka wynosi 13m2.

:)
36 3 36
2009-11-14T14:41:44+01:00
Pole obrazka : 20cm x 35cm = 700cm2=7m2
Pole płyty (bez naklejonego obrazka) : 50cm x 40cm = 2000cm2=20m2
Pole (z naklejonym obrazkiem) = 20m2 - 7m2 = 13m2


Odp. Pole powierzchni wokół tego obrazka wynosi 13m2.
28 4 28
Pole obrazka jest źle powinno być- 20cm x 35cm=700cm²=0,07m²