Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:41:07+01:00
1. wodór + siarka -> siarkowodór
2. siarka + sód -> siarczek sodu
3. tlen + wodór -> tlenek wodoru
4. tlen + sód -> tlenek sodu
5. wodór + sód -> wodorek sodu
6. tlen + siarka -> tlenek siarki
2009-11-14T14:49:13+01:00
2H₂ + O₂ → 2H₂O WODÓR + TLEN →WODĘ
4Na + O₂ →2Na₂O SÓD + TLEN → TLENEK SODU
S + O₂ → SO₂ SIARKA(IV) + TLEN → TLENEK SIARKI (IV)
2S + 3O₂ → 2SO₃ SIARKA(VI) + TLEN → TLENEK SIARKI (VI)
2Na + H₂O → Na₂O + H₂ SÓD + WODA →TLENEK SODU + WODÓR
S + 2H₂O → SO₂ + 2H² SIARKA + WODA → TLENEK SIARKI + WODÓR
2009-11-14T14:52:25+01:00
1. wodór + siarka -> siarkowodór
2. siarka + sód -> siarczek sodu
3. tlen + wodór -> tlenek wodoru
4. tlen + sód -> tlenek sodu
5. wodór + sód -> wodorek sodu
6. tlen + siarka -> tlenek siarki