Odpowiedzi

2009-11-14T14:41:58+01:00
Odp.
W dwunastnicy. A potem jeszcze w jelicie cienkim.

3 4 3
2009-11-14T14:43:40+01:00
Żółdż działa w dwunastnicy a potem w jelicie cienkim.Rozbija tłuszcz na kropelki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:43:44+01:00
Żółć działa w wątrobie, wspomaga soki trawienne. Żółć jest niezbędna w procesie emulgowania tłuszczów.
ółć wspomaga trawienie i wchłanianie tłuszczów oraz witamin rozpuszczalnych w tłuszczach: A, D, E, K i F. Razem z żółcią wydalany jest cholesterol, kwasy żółciowe, leki, toksyny, barwniki żółciowe i substancje nieorganiczne, takie jak związki miedzi, cynku i rtęci.
1 5 1