Odpowiedzi

2009-11-14T14:44:33+01:00
Lis przekres li
2os l.poj.
lizak przekrel k
uncja przekresl un
2009-11-14T14:44:59+01:00
STYLIZACJA.


STOP -----> - op. = ST
GRZYB ----. -grz + b = Y
LIZAK- - k =LIZA
policja - - poli = CJA
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:46:58+01:00
Kartka z kalendarza nowy rok 1 styczeń <skreskic czeń>
Lina <skreslic na>
zaba ż = z <skreslic ba>
+C
jabłko <skreślic błko>

powstaje STY + LI + ZA + C + JA