Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:47:44+01:00
P rombu = ½ x d1 x d2
P r = ½ x 2 x 3
Pr = 3

Objętość graniastosłupa = p x h
Ob gr = 3 x 5
Ob gr = 15 cm ³
8 4 8
2009-11-14T15:01:19+01:00
V - objętość
Pp - pole podstawy, czyli rombu
H - wysokość graniastosłupa


V=Pp*H


e=3cm
f=2cm

Pp=(e*f)/2
Pp=(3*2)/2
Pp=6/2
Pp=3 [cm kwadratowe]


H=2+3
H=5 cm

V=3*5
V=15 [cm sześciennych]

ODP.: Objętość wynosi 15 cm sześciennych
7 4 7