Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:53:13+01:00
A)x = 10,y = 20
20/10*100%=200%
b)x = 42,y = 7
7/42*100%=1/6*100%=16,(6)%
c)x = 340,y = 85
85/340*100%=17/68*100%=1700/68%=25%
d)x = 1000,y = 400
400/1000*100%=40%
e)x = 1800,y = 760
760/1800*100%=760/18%=42 2/9 %
f)x = 162,y = 18
18/162*100%=1800/162%= 11 1/9 %
22 4 22
2009-11-14T14:59:19+01:00
A) 2000 : 10 = 200%
b) 700 : 42 = 16,67%
c) 8500 : 340 = 25%
d) 40000 : 1000 = 40%
e) 76000 : 1800 = 42,22 %
f) 1800 : 162 = 11,11%
7 3 7