Odpowiedzi

2009-11-14T14:46:25+01:00
1)Lech Wałęsa
2)Aleksander Kwaśniewski
3)Lech Kaczyński
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:47:03+01:00
Gabriel Narutowicz
Stanisław Wojciechowski
Ignacy Mościcki
1 4 1
2009-11-14T14:47:37+01:00
Piłsudski
Gabriel Narutowicz
Maciej Rataj
Stanisław Wojciechowski
Ignacy Mościcki
Edward Śmigły-Rydz
Bolesław Wieniawa-Długoszowski
Władysław Raczkiewicz
August Zaleski
Stanisław Ostrowski
Edward Bernard Raczyński
Kazimierz Sabbat
Ryszard Kaczorowski
Bolesław Bierut
Wojciech Jaruzelski
Lech Wałęsa
Aleksander Kwaśniewski
Lech Kaczyński
1 1 1