Odpowiedzi

2009-11-14T15:04:50+01:00
Genealogia jaggielonow
wladyslaw jagiello (1351-1434) krol polski 1386, ks litewski 1377
wladyslaw warnenczyk krol polski 1434
kazimierz jagielonczyk krol polski 1447
jan olbracht krol polski 1492
aleksander krol polski1501
zygmunt stary krol polski (1506
zygmunt august 1548

piasty
boleslaw chrobry ok 1025
mieszkoII 1025
boleslaw smialy 1076
boleslaw krzywousty 1102
wladyslaw wygnaniec1105-1159
boleslaw kedzierzawy1125-1173
mieszko stary1126-1202
kazimierz sprawiedliwy 1138-1194
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:14:43+01:00
Dynastia Piastów :
Siemowit
Lestek
Siemomysł
Mieszko I
Bolesław I Chrobry
Mieszko II
Kazimierz I Odnowiciel
Bolesław II Śmiały
Władysław I Herman
Bolesław III Krzywousty
Władysław II Wygnaniec
Bolesław IV Kędzierzawy
Mieszko III
Kazimierz II Sprawiedliwy
Henryk Sandomierski

Jagiellonów :
Władysław II Jagiełło
Władysław III Warneńczyk
Kazimierz IV Jagiellończyk
Jan Olbracht
Aleksander
Zygmunt I Stary
Zygmunt II August
Anna Jagiellonka
48 1 48