Odpowiedzi

2009-11-14T15:18:18+01:00
Biegunowa - pustynia lodowa
podbiegunowa - tundra
umiarkowana chłodna - tajga
umiark. ciepła - lasy mieszane, liściaste, stepy
podzwrotnikowa (typ środziemnomorski) - makia
zwrotnikowa - pustynie i półpustynie
podrównikowa - sawanna
równikowa - lasy równikowe

a zwierzęta to nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T20:53:37+01:00
Nie wiem czy o to ci chodzi :)

RÓWNIKOWY
-las równikowy,tropikalny, dżungla
-małpy,hipopotany,słonie,papugi

PODRÓWNIKOWY
-sawanna
-żyrafa,zebra,lew,hiena,słoń

ZWROTNIKOWY
-pustynia
-skorpiony,wielbłądy

PODZWROTNIKOWY
-twardolistne drzewa,oleandry
-chomiki,szachale

UMIARKOWANY
-stepy(trawy),lasy liściaste,lasy iglaste (tajga)
-borsuki,jelenie,zające,sarny

OKOŁO BIEGUNOWY
-tundra(wieczna zmarzlina),mchy,porosty,krzewinki
-biały niedźwiedź,bielak,zając

BIEGUNOWY
-pustynia lodowa
- S: pingwiny
N:foki

Pozdrawiam,mam nadzieje że pomogłam