Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:51:04+01:00
Ia 24 uczniów
Ib 24 + 24* 0,25= 24 +6+30
30 - 24=6
6/30*100%=20%
Odpowiedź: W klasie Ia jest o 20% mniej uczniów niz w klasie Ib
1 5 1
2009-11-14T15:03:54+01:00
W kl.Ia jest o 20% uczniów mniej niż w Ib.
2009-11-14T15:09:08+01:00
W klasie Ia jest 24 uczniów, a w klasie Ib o 25% więcej. O ile procent mniej uczniów jest w klasie Ia niż Ib ???



24*0.25=6
24+6=30
30-100%
6-x%
30x=600 I /30
x=20 [%]
w klasie la jest mniej o 20% uczniow