Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:49:47+01:00
Rezerwaja biletu...... ta sa dwa punkty ktore ci odejmuja jak zgłaszasz sie do zadania. bo jak sie wycofasz a zajęłes sobie kolejke to zabiarają ci te 2 pkt za karę. wiesz taka rezerwa.
2 1 2
2009-11-14T14:51:55+01:00
To znaczy że jak klikasz dodać odpowiedź to zabierają ci 2 pkt tzn. inaczej rezerwujesz miejsce aby rozwiązać to zadanie i jak rozwiążesz to ci oddają te 2 pkt i dają ci tyle pkt ile zadanie miało.
1 1 1