Odpowiedzi

2009-11-14T14:50:26+01:00
Woda pitna , ochrona przed powodziami.
2009-11-14T14:53:01+01:00
Rozmieszczenie jezior w Polsce jest równomierne.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:06:09+01:00
Sztuczne zbiorniki wodne w Polsce to :
1 ) Soliński na rzece San ,Funkcja : energetyczna, rybactwo,rekreacja,
2)Włocławski na rzece Wisła, funkcja: energetyczna , żegluga rybactwo, rekreacja
3)Czorsztyński na rzece Dunajec, funkcja: retencyjno-pożarowy, energetyczna, rybactwo
4)Jeziorsko na rzece Warta, funkcja: retencyjno-pożarowy, energetyczna, zaopatrzenie ludności w wodę, żegluga, rekreacja

5)Goczałkowicki na rzece Wisła funkcja: zaopatrzenie ludnosci w wode , rybactwo,retencyjno-pożarowy

6) Swinna Poręba na rzece Skawa funkcja: zaopatrzenie ludnosci w wode , retencyjno-pożarowy,energetyczna,rybactwo

(nie wiem ile tego mam wypisać ) jc to napisz mi wiadomość dopisze wiecej sztucznych zbiorników :)
2 4 2