Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:53:06+01:00
Drodzy młodzi obywatele !!
Zachęcam was do jak najczęszczego przebywania w teatrze , ponieważ możecie tam sie rozluźnić i pomysleć ,oraz poczuć powołanie do aktorstwa .Można tam miło spędzić czas !
1 5 1
2009-11-14T14:54:31+01:00
Wypowiedź
Zachęcam do tego, żeby chodzić do teatru ponieważ pokazują tam bardzo interesujące sceny teatralne, nie raz pouczające dla osób uczących się w tym kierunku naprawde warto chodzic:)))
2009-11-14T14:56:03+01:00
Drogie dzieci!!! (czy coś w tym stylu)
Czy wiecie dlaczego warto iść do teatru???
W teatrze możecie się uczyć bawiąc. W sobie oglądacie ciekawe przedstawienia, a one was uczą, np.:dobrych manier.

Sorki, że troche nie udane ale dobre chęci się liczą nie :D