Wyjaśnij pochodzenie oraz znaczenie podanych niżej wyrażeń. Postaraj się zastosować je w zdaniach, które nie będą miały związku ze źródłem pochodzenia.
-zakazany owoc
-ziemia obiecana
-czuć się jak w raju
-zasiąść przy okrągłym stole

2

Odpowiedzi

2009-11-14T14:54:28+01:00
Zakazany owoc: rzecz której nie wolno nam robić pochodzenie losy pierwszych ludzi
Ziemia obiecana: Raj
czuć się jak w raju: mieć wszystko czego się chce
zasiąść przy okrągłym stole: obradować o ważnych sprawach Król Artur
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:17:10+01:00
Zakazany owoc - jest to coś czego nie wolno nam za wszelką cenę zrobić.

ziemia obiecana - miejsce , gdzie trafimy , jeżeli będziemy żyć według Bożych Przykazań i jeżeli nie będziemy sprzeciwiać się woli Boga.

czuć się jak w raju - mieć wszystkiego pod dostatkiem , czuć że życie jest piękne i niczym się nie przejmować


Zasiąść przy okrągłym stole - zasiąść przy jednym stole , mimo iż każda osoba ma inne poglądy na dany temat.



1 5 1