63° N , 151° W ........................
33° S , 70° W............................
46° N , 7° E................................
28° N , 87° E................................
4° S , 138° E....................................
3° S , 37° E........................................

podaj miasta lub szczytów tych współrzędnych ...

2

Odpowiedzi

2009-11-14T15:11:07+01:00
1. Park Denali
2. La Dehesa
3. Granica Francji i Szwajcarii
4. Kada Pucun
5. Irian Jaya Tengah
6. Tinga Tinga
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:13:48+01:00
63°N 151°W - Góra McKinley 6194m.n.p.m.
33°S 70°W - Santiago(miasto)
46°N 7°E - Góra Mont Blanc 4807m.n.p.m.
28°N 87°E - Góra Mount Everest 8850m.n.p.m.
4°S 138°E - Góra Wilhelma 4509m.n.p.m.
3°S 37°E - Góra Kenia 5199m.n.p.m.
11 4 11