Wymień, po dwa ośrodki wydobycia surowców mineralnych z Stanów Zjednoczonych:
a)węgla kamiennego-................,.......................
b)ropy naftowej......................,.....................
c)fosforytów.......................,.....................
d)rud miedzi.......................,...........................
e)rud cynku i ołowiu................,.......................

3

Odpowiedzi

2009-11-14T15:04:11+01:00
A)Kanada Meksyk
b)Teksas Oklahoma, delta Orinoko
c)Floryda, Karolina Pn Utah
d)Minnesota Alabama
e)Arizona Utah Nowy Meksyk
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:20:40+01:00
Węgla kamiennego - Wirginia, góry Apallachy

ropy naftowej - Alaska, Pensylwania

fosforytów - Floryda, Płn Karolina

rud miedzi - Alabama, Arizona, Utah

rud cynku i ołowiu - Arizona, Wyspy Dziewicze
2 4 2
2009-11-14T19:53:22+01:00
A)węgla kamiennego-Kanada, Meksyk, Wirginia
b)ropy naftowej-Alaska, Pensylwania,Teksas Oklahoma
c)fosforytów-Floryda,Północna Karolina
d)rud miedzi-Alabama,Minesota, Arizona, Utah
e)rud cynku i ołowiu-Arizona, Utah,Wyspy Dziewicze,Nowy Meksyk
2 3 2