Odpowiedzi

2009-11-14T16:03:25+01:00
Wir haben die Familie besucht.
Ich habe dir Aufgabe diktiert.
Kinder haben der Wawel-Berg erzählt.
Du hast die Kathedrale fotografiert.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:45:55+01:00
1.My odwiedzaliśmy rodzinę.
Wir haben die Familie besucht.

2.Ja podyktowalam tobie zadanie.
Ich habe dir Aufgabe diktiert.

3.Dzieci opowiadały o zamku wawelskim.
Kinder haben der Wawel-Berg erzählt.

4.Ty fotografowałeś katedre.
Du hast die Kathedrale fotografiert.
2009-11-14T19:00:31+01:00
Wir haben die Familie besucht.
Ich habe dir Aufgabe diktiert.
Kinder haben der Wawel-Berg erzählt.
Du hast die Kathedrale fotografiert.
1 1 1