1.Które z poniżej wymienionych funduszy nie należą do listy Narodowego Funduszu Inwestycyjnego?
a. Zachodni Fundusz Inwestycyjny NFI
b. Szesnasty Narodowy Fundusz Inwestycyjny
c. Narodowy Fundusz Inwestycyjny Empik Media & Fashion
d. Narodowy Fundusz Inwestycyjny Zeus

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:04:57+01:00
2009-11-14T15:05:46+01:00
B. Szesnasty Narodowy Fundusz Inwestycyjny
d. Narodowy Fundusz Inwestycyjny Zeus
2009-11-14T15:17:05+01:00