Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:12:03+01:00
Jestem posłany aby głosić ludziom to , że Bóg jest nie tylko w niebie ale też między nami. Muszę ludziom mówić to , że gdy ma się jakiś problem to należy zaczerpnąć pomocy w Piśmie Świętym.
Mam misję , która polega na tym , że muszę opowiadać o tym , że Bóg jest wszechmocny, że nie ma sobie równych i że jest naszym jedynym Bogiem. Muszę głosić że nie należy wierzyć w inne bożki , tylko w niego gdyż to Bóg jest Panem.
2009-11-14T15:13:58+01:00
Jezus, w swoim nauczaniu, głosił ewangelię i kazał aby apostołowie przekazywali ewangelię, każdemu człowiekowi, aby ich nawracac. My, czyli chrześcijanie musimy robić to samo głosic ewangelię. W dzisiejszych czasach misjonarze nawracają ludy afryki, i innych krajów, ale czasami ponoszą za to karę śmierci.
:D