Odpowiedzi

2009-11-14T15:15:42+01:00
V-objętość

V=Pp*H

Pp-pole podstawy

H-wysokość graniastosłupa

a-długość krawędzi

Pp=a*a
Pp=6*6
Pp=36 [cm kwadratowych]

H=V/Pp
H=180/36
H=5cm

Odp.: Wysokość graniastosłupa to 5cm
1 1 1
2009-11-14T15:15:47+01:00
6*6=36(cm2)
180(cm2)=36(cm2)*x
x=180/36
x=5(cm)
Odp. Wysokosc wynosi 5 cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:20:51+01:00
Dane:
bok podstawy: 6 cm
V: 180 cm³

pole podstawy: 6×6=36[cm²]
V=Pp×H
180=36H|:38
H=5[cm]

Odp: Wysokość tego graniastosłupa wynosi 5 cm.
1 1 1