Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T15:19:30+01:00
Opisujemy np. lalkę.

Lala ma niebieskie oczy i długie blond włosy.
Ubrana ma niebieską sukienkę z białą falbanką.
Jej włosy ozdabia wielka, czerwona kokarda.
Na rączkach ma białe rękawiczki.
W jednej z nich trzyba duży różowy parasol.
Na głowie ma mały granatowy kapelusik z wielkim piórem.
Na nóżkach ma ubrane czarne buciki.
Ma małą okrągłą buźkę z malutkimi czerwonymi ustami.
Jej uszu zdobią złote kolczyki.
Lala jest ubrana bardzo elegancko.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:24:34+01:00
Okulary.
Okulary to bardzo praktyczna rzecz. Jako okulary słoneczne uchronią nasze oczy przed promieniami słonecznymi. Będą też również ozdobą naszego stroju. Lecz również mogą wyleczyc nam wzrok lub go poprawic. Okulary mają dwa szkiełka połączone obramówką . Sięga ona za uszy więc łatwo jest je nosic. Szkła w zależności od stosowania mają różny kolor, właściwości i są wykonane z innego tworzywa (najczęściej ze szkła). Między szkłami znajdują się nosniki. Są bardzo przydatne. Dzięki nim okular nie zsuna sie nam z oka.
;)
3 5 3