Odpowiedzi

2009-11-14T15:20:30+01:00
PRZEPRASZAM PANIA ZA MOJE OSTATNIE ZACHOWANIE. ONIECUJE ZE SIE POPRAWIE. W RAMACH PRZEPROSIN PROSZE PRZYJAC KWIATKA
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:23:19+01:00





Droga Pani [tu wpisz imię pani] !
Bardzo jest mi przykro, że Panią obraziłem....Nie chciałem.
Jest mi bardzo głupio ponieważ wiem, iż nie wolno wyzywać dorosłych i należy zachować wobec nich szacunek.A ja zachowałem się jak zwykły smarkacz.
Chciałbym Panią bardzo-bardzo przeprosić.
Jest mi naprawdę wstyd.Nie chciałem żeby to tak wyszło.Fakt, nie nauczyłem się na sprawdzian i dostałem zasłużoną jedynkę i nie mam w ogóle p[rawa na Panią krzyczeć i to w taki sposób jak ja to zrobiłem :(.
Bardzo Panią przepraszam.Z całego serca.I obiecuję ,że to się już NIGDY więcej nie powtórzy.

Z poważaniem - [Imię uczni]




sorry że takie trochę głupie ale sama wymyśliłam.Możesz coś tam pozmieniać.Chodziło mi o sytuację gdy uczeń wyzwał nauczycielkę bo dostał jedynkę a to przecież jego wina nie Pani :) Pozdrawiam ;* !

8 3 8
2009-11-14T15:23:38+01:00
Bardzo przepraszam panią za moje zachowanie a mianowicie- <piszesz co zrobiłeś>
postaram się nie być już na tyle bezmyślny.
5 2 5