Odpowiedzi

2009-11-14T15:36:53+01:00
Podrzucanie jaj do innych gniazd przez kukułki jest pasożytnictwem dlatego, że dzięki temu nie muszą wysiadywać jaj i opiekować się potomstwem.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:16:29+01:00
Tak podrzucanie przez kukułkę jaj jest pasożytnictwem.
kukułka w ten sposób pozbywa się swojego dziecka , ale nie pozwala na wymarcie gatunku gdyż inny ptak wychowa jej potomka. kukułka w ogóle nie opiekuje się swoim dzieckiem tylko swoja prace zwala na inne ptaki. gdy tylko złoży jajko podrzuca je innemu ptakowi i może zająć się sama sobą.jest jej łatwo przeżyć gdyż musi opiekować się tylko sobą a nie musi swoim potomkiem.
6 4 6