Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:48:40+01:00
Propen
całkowite : 2C3H6 + 9O2 --> 6CO2 + 6H2O
półspalanie : C3H6 + 3O2 --> 3CO +3H2O
niecałkowite : 2C3H6 + 3O2--> 6C + 6H2O

butyn
całkowite: 2 C4H6 + 11O2 →6H2O + 8CO2
Półspalanie: 2 C4H6 + 7O2 → 6H2O + 8CO
niecałkowite: 2 C4H6 + 3O2 → 6H2O + 8C

pentan
całkowite: C5H12 + 8O2 -> 5CO2 + 6H2O
półspalanie: C5H12 + 11/2 O2 + 6H2O
niecałkowite:C5H12 + 3O2 + 5C + 6H2O
1 5 1
2009-11-14T15:49:00+01:00
A)C5H12 + 8O2 = 5CO2 + 6H2O
2C5H12 + 11O2 = 10CO + 12H2O
C5H12 + 3O2 = 5C + 6H2O

b)2C3H6 + 9O2 = 6CO2 + 6H2O
C3H6 + 3O2 = 3CO + 3H2O
C3H6 + 3O2 = 3C + 6H2O

c) 2C4H6 + 11O2 = 8CO2 + 6H2O
2C4H6 + 7O2 = 8CO + 6H2O
2C4H6 + 3O2 = 8C + 6H2O
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T15:51:49+01:00
A. Pentan sp-całkowite c5h12+8o2>5co2+6h2o półspalanie . C5h12+o2>5co+6h2o/razy 2 2c5h12+11o2>10co+12h2o

niecałkowite. C5h12+3o2>5c+6h2o

B.spalanie całkowite c3h6+o2>3co2+3h2o/razy2 2c3h6+9o2>6co2+6h2o półspalanie
c3h6+3o2>3co+3h2o niecałkowite c3h6+o2>3c+3h2o/razy 2 2c3h6+3o2>6c+6h2o

C.spalanie całkowite c4h6+o2>4co2+3h2o/razy 2 2c4h6+12o2>8co2+6h2o półspalanie c4h6+o2>4co+3h2o/razy 2 2c4h6+7o2>8co+6h2o niecałkowite c4h6+o2>4c+3h2o/razy 2 2c4h6+3o2>8c+6h2o