Odpowiedzi

2009-11-14T15:31:33+01:00
Komunizm jest sprzeczny z demokracja gdyz w demokracji wszyscy maja prawo wyrazic opinie, a w komunizmie chcieli zniesc za wszelka cene ucisk i wyzysk spoleczenstwa.
Mysle ze cos pomoglam powodzenia:)
2 3 2
2009-11-14T15:33:08+01:00
Komunizm to system w którym człowiek nie powinien miec wlasnego zdania, nie bylo w nim wlasnosc prywatnej, itp, wszystko bylo robione dla panstwa, natomiast w demokracji kazdy moze miec wlasne zdanie i nie mozna mu za to nic zrobic., w panstwie domokratycznym posiadmy wlasnosc prywatna.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:07:11+01:00
Komunizm był sprzeczny z demokracją, ponieważ w tym systemie władzy ludzie nie mają wolności słowa, bądź mają je tylko na pozór.System ten był pełny przekręctw,kłamstw,zatajania informacji oraz spisków.Istniało takie coś jak cenzura dzieł sławnych postaci itp.Władze, w którym istniał komunizm miał kraj(wąska grupa ludzi), a nie jego obywatele.
1 5 1