Odpowiedzi

2009-11-14T15:38:59+01:00
1. Czy lubi pan to co robi?
2. Czy przed wystepe w programie ma pan treme?
3. Jak pan zaczynał w tym zawodzie czy było trudno?
4. Jakie bylo pana pierwsze wrazenia po pierwszym razie w programie "Taniec z Gwiazdami"?

Mam nadzieje ze ci troche pomoglam powodzenia z wywiadem:)
2009-11-14T15:38:57+01:00
1.Czy przywiązuje się do tancerek emocjonalnie.
2.Czy stresuje się przed tańczeniem przed milionami telewidzów.
3.Czy nie męczy go nauka często zielonych gwiazd.
4.Czy gwiazdy sprawiają dużo problemów na treningach.
5.Czy zamierza załozyc sowja akademie tanca i promowac.
6.Czy woli pan tanczyc na turniejach czy w programie w z gwiazdami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:40:26+01:00
1. W jakim wieku zaczął pan tańczyć?
2. Które tańce lubi pan bardziej, a które mniej?
3. Czy ma pan stałą partnerkę w tańcu. Jeśli tak to kto nią jest?
4. Czy dobrze wam się współpracuje?
5. Co pan czuje podczas tańca?
6. Czy tremuje się pan występując na scenie, przed dużą publicznością?
7. jakie osiągnięcia ma pan na swoim koncie?
8. Jak współpracowało się panu z Otylią Jędrzejczak?
9. Czy kłóciliście się na próbach, czy może zawsze było spokojnie?
10. Czy dobrze wam się współpracowało?
11. Czy był pan rozczarowany decyzją widzów w ostatnim programie?
12. Kto namówił pana do tańca?
13. Czy jest jakaś sławna postać, na której pan się wzoruje?

Mogłabym tak pisać i pisać, ale myślę, że cos z tego wybierzesz. :):*
Mam nadzieję, że pomogłam. :)