Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T15:40:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
SCARF, LAPTOP, SOCKS, DIARY, GLOVES, FOLDER, SWEET, PURSE, FILE
13 4 13
2009-11-14T15:41:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
File, laptop, socks, diary, folder, gloves, sweet, purses
6 3 6
2009-11-14T15:47:41+01:00
Bardziiej rzeczowniki tu widze ;) ...
scarf-szalik
file-segregator
laptop-laptop
socks-skarpety
diary-pamietnik
gloes-rekawiczki
folder-teczka
purse-portmonetka,portwel
pozdrawiam ;p
sweet-slodki :D
4 4 4