Odpowiedzi

2009-11-14T16:03:17+01:00
Wyznacz wartosc funkcji f(x)=-x²-4x+1 dla x=3√2 -2
f(3√2 -2 )=-(3√2 -2 )²-4(3√2 -2 )+1 =
=-(18-12√2+4)-12√2+8+1=
=-22+12√2-12√2+9=-13
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:14:12+01:00
F(x)=-(3√2-2)²-4*(3√2-2)+1
f(x)=-(18-12√2+4)-12√2+8+1
f(x)=-22+12√2-12√2+9
f(x)=-13
2009-11-14T20:04:06+01:00
Wyznacz wartosc funkcji f(x)=-x²-4x+1 dla x=3√2 -2
f(3√2 -2 )=-(3√2 -2 )²-4(3√2 -2 )+1 =
=-(18-12√2+4)-12√2+8+1=
=-22+12√2-12√2+9=-13