Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:07:29+01:00
M= 150g
białko - 13,05g
tłuszcz - 56,85g
inne - 9,15g

wszystko dodać = 79,05g
150g-79,05 = 70.95 - węglowodany

70.95/150 = 0,473
0,473 * 100% = 47,3%
29 4 29
2009-11-14T16:55:01+01:00
150g-13,05g-56,85g-9,15g=70,95g tyle węglowodanów jest w czekoladzie
7095:150x100=47,3%
W czekoladzie jest 47,3% węglowodanów.
12 4 12
2009-11-14T18:26:22+01:00
150g-(13,05g+56,85g+9,15g)=150g-79,05g=70,95g
70,95g/150*100%=7095/150=47,3%
Odp. W tej czekoladzie jest 47,3% węglowodanów.
18 3 18