Odpowiedzi

2009-11-14T16:08:06+01:00
P=36cm²
bok(a)=√36 cm²=6cm

a)r=½a=3cm
b)r=½a√2=3√2cm
2009-11-14T16:08:18+01:00
Czyli kwadratu ;)

a wiec..
P = 36cm ² = a²
a= 6cm
d=a√2 = 6√2cm

a) wpisany wiec srednica ma dlugosc boku a
2r = a
r= 3cm

b) opisany wiec srednica ma dlugosc d
2r = d
r = 3√2 cm

pzdr ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:09:39+01:00
P= 36
P=a²
a²=36
a=√36
a=6

obliczamy promień okręgu opisanego na czworokącie i oznaczamy go przez R
R=(a√2)/2
R=(6√2)/2
R=3√2
obliczamy promień okręgu wpisanego w czworokąt i oznaczamy go przez r
r=a/2
r=6/2
r=3