Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • czax
  • Początkujący
2009-11-14T16:34:58+01:00
Moim zdaniem polacy nie sa narodem tolerancyjny, oczywiscie nie wszyscy, ale wiekszosc spoleczenstwa kieryje sie stereotypami zwiazanymi z pochodzenim , religia lub pogladami inych posob. bedac zwykla "szara masa" boja sie zagrozenia, ktore moga na nich sprowdzic osoby "inne", potrafiace wyrazic sowoje zdanie, rozniace sie wygladem od innych. bardzo znany wszystkim polakom stereotyp zyda zlodzieja powstal tylko i wylacznie poprzez zazdrosc polakow. narod zydowski jest inteligentyny dlatego potrafi sobie radzic w wielu sytuacjach, przez co zdobywa swoj majatek tego wlasnie zazdrosza im polacy ozraz inne nacje.
2009-11-14T16:38:17+01:00
Nie, opierając się na lekturze Mendel Gdański Polacy są nietolerancyjni. Potępili człowika mentalnie i fizycznie związanego z Warszawą, mężczyznę zakorzenionego w polskim społeczeństwie, Polaka, żydowskiej narodowości.