Poniżej przedstawiono średnią temperaturę powietrza atmosferycznego w styczniu, zmierzoną w czterech miastach leżących na tej samej szerokości geograficznej. Które z nich jest najbardziej oddalone od morza?
a) 7stopni C
b) -18 stopni C
c) -2 stopnie C
d) 3 stopnie C

Daję najlepszą odpowiedź!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:16:11+01:00
2009-11-14T16:17:01+01:00
B - największy wpływ klimatu kontynentalnego
2009-11-14T16:18:13+01:00
Odpowiedź, b)
Ponieważ morze latem obniża tem. a zimą podwyża... Dlatego odp, b jest prawidłowa