Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:17:41+01:00
5cm*100 000=500 000cm=5000m=5km

P=5km*5km=25km²

Odp: Kwadrat zajmie w terenie powierzchnię 25km²
2009-11-14T16:18:46+01:00
1cm na mapie 100 000 w rzeczywistości
5 cm x 100 000 = 500 000 cm = 500 000 : 1000 = 500 km
odp. ten kwadrat zajmuje 500 km
2009-11-14T16:19:17+01:00
1 : 100 000
1 cm - 100 000 cm
1cm - 1000 m
1 cm - 1 km
5 cm na mapie to 5 km w terenie

5000*5000= 25 000 m²