Odpowiedzi

2009-11-14T16:28:00+01:00
Na folder nie da się założyć hasła , jedynie na programie vista .
2009-11-14T16:28:44+01:00
Hmmmmm... Raczej na folder się nie da. Na np. korzystanie z komputera - da się, ale na hasło na folder raczej nie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:29:49+01:00
U mnie jest tak:
-najeżdżasz na folder;
-klikasz ppm;
-właściwości;
-tam masz zakładkę "udostępniane";
-zaznaczasz "uczyń ten folder folderem prywatnym";
-potem wprowadzasz hasło.

I gotowe (przynajmniej u mnie tak jest) ja mam XP
1 5 1