Odpowiedzi

2009-11-14T16:32:18+01:00
Wschodnie z powodu lini zmiany czasu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:33:42+01:00
Najwcześniej na naszym globie święto Nowego Roku świętują mieszkańcy małego wyspiarskiego kraju na Pacyfiku o nazwie Kiribati.Dzieje się tak dlatego, iż państwo te znajduje się najbliżej linii zmiany daty po stronie Wschodu.
Jednym słowem to u nich najwcześniej Wschodzi Słońce i dlatego to oni wszystkie święta międzynarodowe obchodzone tego samego dnia najwcześniej będą obchodzić.
1 2 1
2009-11-14T16:33:45+01:00
Najwcześniej świętują obszary wschodnie(Chiny, Australia itd), ponieważ ich czas słoneczny wynosi +12h czyli róznica miedzy londynem a tamtymi obszarami wynosi 12 godzin.