Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:36:43+01:00
Zad 1
2kg × 15%=0,3 kg
3kg×10%=0,3kg
0,3kg+0,3kg=0,6kg
2kg+3kg=5kg
5kg - 0,6kg=4,4kg
4,4kg÷0,6kg daje stosunek 22:3



2 3 2
2009-11-14T16:39:17+01:00
2kg × 15%=0,3 kg
3kg×10%=0,3kg
0,3kg+0,3kg=0,6kg
2kg+3kg=5kg
5kg - 0,6kg=4,4kg
4,4kg÷0,6kg daje stosunek 22:3
2 3 2
2009-11-14T16:45:10+01:00
Zad. 1

I roztwór:

15g - 100g
xg - 2000g
x = 300g = 0,3 kg


II roztwór

10g - 100g
xg - 3000g
x = 300g = 0,3 kg

Mieszanina:
sól:
0,3kg + 0,3kg = 0,6kg
Roztwór:
2 kg+3 kg = 5 kg
Woda:
5kg - 0,6kg = 4,4kg

4,4kg do 0,6 - 44 do 6 - 22 do 3

stosunek wynosi 22:3

Zad. 2

Musisz podzielić odcinek na 11 części (metodą konstruktywną - za pomocą cyrkla).
2 3 2