Odpowiedzi

2009-11-14T16:41:30+01:00
Plaga egipska- masowe, spadające nieszczęścia na ludzi. (Kara Boża)
Egipskie ciemności- nieprzenikniona ciemność, bardzo ciemno
Kraina mlekiem i miodem płynąca - miejsce, w którym wszystkiego jest duzo, pod dostatkiem
Spaśc jak manna z nieba - niespodziewana pomoc, nieoczekiwany zysk
czuć złotego cielca- symbol bogactwa
Ziemia obiecana- kraj dobrobytu, miejsce dostatniego zycia, szczęście.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:44:09+01:00
Plaga egipska- nieszczęścia spadające na ludzi
jedenasta plaga-t o jeszcze jeden poważny problem, jeszcze jeden kłopot,
egipskie ciemności- nieprzenikniona ciemność, straszna ciemnosc
,kraina mlekiem i miodem płynąca- miejsce, w którym jest wszystkiego pod dostatkiem
spaść jak manna z nieba- pojawić się niespodziewanie
czuć złotego cielca- ktos czuje się ogromnie szczęśliwym
,ziemia obiecana- miejsce dostatniego życia, zapewniające szczęście
2 4 2