Odpowiedzi

2009-11-14T16:39:31+01:00
50g-17,55g-22,15=10,3g białka jest w 50g
a więc w 100g będzie20,6g

20,9-x
100g-100%

x=20,9×100/100g=20,9%
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:39:20+01:00
2009-11-14T17:08:22+01:00
1.Chałwa o masie 50 g zawiera :17,55 g tłuszczu, 22,15 g węglowodanów,białko i inne składniki.Ile procent biłka i innych składników jest łącznie w 100 g tej chałwy ?
17,55*2=35,1
22,15*2=44,3
35,1+44,3=79,4
100-79,4=20,6
5 5 5