Odpowiedzi

2009-11-14T16:39:48+01:00
1:125 000
13 cm*125 000= 1 625 000 cm
1 625 000cm= 16,25 km
1 5 1
2009-11-14T16:41:14+01:00
Skala: 1:125 000.
Odległość na mapie: 13 cm.
1cm:125 000cm
1cm:1250 m
13cm * 1250m = 16250metrów=16.25km
Odległość w rzeczywistości wynosi 1625metrów czyli 16.25 kilometra.



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:04:12+01:00
1:125 000 - skala
1cm (na mapie)= 125 000cm (w rzeczywistości)
13cm*125 000cm=1625000cm
1625000cm=16250m=16,25km-
1 1 1