Odpowiedzi

2009-11-14T16:42:20+01:00
Wiara polega na chodzeniu do kosciola,modlitwach,chodzeniu na religie...
Wierzyc w boga to znaczy wierzyc w jedna swietosc
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:46:27+01:00
Wiara oznacza przekonanie o czymś, do kogoś, w przypadku religii do Boga, do sakramentów świętych. Wiara w Boga polega na tym, że wierzymy, iż istnieje mimo, że tylko nieliczni doświadczają jego obecności (cuda, objawienia). Człowiek wierzący jest w stanie zginąć w imię własnej wiary i religii, nie wyrzeka się Boga, kiedy staje w obliczu zagrożenia.
11 3 11
2009-11-14T16:48:42+01:00
Wiara polega na miłości ludzi do Boga, którą czynimy poprzez dobre uczynki.
Wiara polega także na wieżeniu w dobre żeczy.
Wierzyć w Boga to znaczy żeby czynić dobro, a nie zło.
Wierzyć w Boga to znaczy żeby słuchać Boga, rodziców, nauczycieli i opiekunów, a nie diabła.
Wierzyć w Boga to znaczy żeby nie bić się z rodzeństwem, kuzynostwem i kolerzeństwem ani nie wyzywać.
Wierzyć w Boga to znaczy kochać Go.
Wierzyć w Boga to znaczy że wierzyć w jedną religie.

6 2 6