Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:44:31+01:00
Ta betonowa płyta to fundamenty.
W budownictwie jednorodzinnym stosuje się fundament w formie ławy z betonu, lub żelbetonu. Podstawowym zadaniem istnienia fundamentów jest bezpieczne przeniesienie ciężaru budynku na grunt.
ps. mam nadzieje ze o to chodzilo;) jesli nie to pisz na priv
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:45:03+01:00
Betonowa płyta? hymm...może żeby nie było nierówności czy coś takiego xD ;D

Ta płyta to takie dodatkowe umocnienie stabilności budynku, oczywiste jest że im wyższy jest budynek, tym łatwiej się przewraca, a żeby temu zapobiec powiększa się powierzchnię jego podstawy.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:47:36+01:00
Aby budynek się ani zapadał i ściany były równe