Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:46:05+01:00
Panie!
Wiemy,że możesz na świecie najwięcej,dlatego proszę Cię spraw,aby wszyscy zmarli ci grzesznie i nie tylko dostąpili Królestwa Bożego.
Wysłuchaj nas Panie!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T16:49:26+01:00
Panie Boże! W tej mojej krótkiej, ale szczerej modlitwie, chciałabym Cię z całego serca prosić, aby dusza mojego.....(wpisz imię zmarłej osoby z twojej rodziny) zaznała wiecznego spokoju. Mimo grzechów jakie w życiu doczesnym popełniła/popełnił pozwól aby mogła/mógł oglądać twoje przenajświętsze oblicze!

:)
2 4 2
2009-11-14T17:03:06+01:00
Módlmy się za wszystkich zmarłych aby ich dusze spoczywały w pokoju