Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T16:51:14+01:00
Erazm z Rotterdamu
Willem Barentsz
Christiaan Huygens
Vincent Willem van Gogh
Anne Frank


a to ze wieku XX ;) jeśli też Ci się przyda: Ruud van Nisterooy i Dj Tiesto.
2009-11-14T17:00:29+01:00
Erazm z Rotterdamu
Christiaan Huygens
Albert Tasman
Anton Philips
Vincent van Gogh
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T18:25:26+01:00
Erazm z Rotterdamu


Wilem Orański

Willem Barentsz


Hugo de Groot


Albert Tasman

Michiel de Ruyter

Baruch de Spinoza

Rembrandt van Rijn


Christiaan Huygens

Antoni van Leeuwenhoek

Herman Boerhaave


Vincent van Gogh


Mata Hari


Marinus van der Lubbe

Anthony Fokker


Pieter Mondriaan


Anne Frank


Anton Philips

Joseph Luns

Freddy Heineken


Karel Appel


Paul Verhoeven


George Baker



Sylvia Kristel


Ruud van Nisterooy


DJ Tiesto