Odpowiedzi

2009-11-14T17:01:31+01:00
M.ksiadz
D.ksiedza
C.ksiedzu
B.ksiedza
N.z ksiedzem
Msc.o ksiedzu
W.ksiadz!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:01:46+01:00
L.poj l.mn
M.ksiądz księża
D.księdza księży
C.księdzu księżom
B.księdza księża
N.księdzem księżmi
Msc.księdzu księżach
W.ksiądz! księża!
1 1 1
2009-11-14T17:03:34+01:00
M. ksiądz
D.księdza
C.księdzu
B.księdza
N.księdzem
Msc.księdzu
W.księże

M.księża
D.księży
C.księżą
B.księży
N.księżmi
Msc.księżach
W.księża
2 3 2