Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T17:11:40+01:00
Charakterystycznymi przykładami z tego okresu są figury nagich chłopców i odzianych w szaty dziewcząt. Figury były statyczne, sztywno kroczące lub siedzące, nie mające indywidualnych rysów twarzy.

Poczekaj wyśle ci wiadomość prywatną.
Poszperam w książkach mojego brata.
2009-11-14T17:13:18+01:00
Grecji:
Budowle:
Akropol,
port Pireus,
Rzeźby:
Poliklet- "Amazonka"
Myron- "Dyskobol"
Malarstwo:
naczynia ceramiczne.
Rzymian:
Budowle:
Panteon
Łuk triumfalny,
Forum Romanum
Malarstwo:
Portret pary małżeńskiej,
Freski,
kosz z owocami
Rzeźba:
Ara Pacis,
Kolumna Trajana,
Popiersie Septymiusza Sewera
x)
1 5 1